Güncel Haberler

Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nden demir yolu geçecek

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu basın üyeleriyle bir araya geldi ve Suriye’den Süper Alta Speed ​​Train projesi, yeraltı ve otoyol yatırımlarının dijital platformları için hukuk firmaları ile ilgili birçok konuda açıklamaları açıkladı.

Uraology, Türkiye’nin karada, demir, havayolu, denizcilik ve iletişim alanlarında Suriye ile temas halinde olduğunu söyledi. Dedi.

Uraloğlu, mevcut yolların gelişiminin bir ihtiyaç olduğunu ve bu faaliyetlerin bir eylem planı çerçevesinde gerçekleştirileceğini vurguladı, ancak yolun iyileştirilmesi ilk öncelik değildir.

Demiryolu için, Suriye tarafında yaklaşık 50 kilometrelik bir çizgi tamamen ütolojik olarak yok edildi, “Demiryolunu yapmaya çalışıyoruz. Şam demiryolu bağlayana kadar yapabilirsek. Bu, programımıza”. Dedi.

Şam Havaalanı uluslararası uçuşa hazırlanıyor

Uraloglu, Şam Havaalanı, Türkiye’nin teknik desteği ile kaldırıldı ve havaalanında bazı sistemler kurduğunu bildirdi.

Havaalanında bazı radarların kurulması gerektiğini vurgulayan Uraloğlu, aşağıdaki ifadeleri vurguladı:

“Yerli ve ulusal olmak istiyoruz. Aselsan koşuyor, arkadaşlarımız sahada. Her şeyden önce Türk Havayolları (sizin), her şeyden önce Suriye’yi Şam-Amanbul uçuşlarıyla dünyaya bağladık. Geçen hafta Türiye’deyiz.

Iron Road üzerindeki hedef 28 bin 500 kilometre

Uraloglu, 2028 yılına kadar 17 bin 500 kilometrede 13 bin 919 kilometre Türkiye Demiryolu Ağı ve bu hedef ankara-izmir, mersin-adana-gaziantep, Yerkoy-Kayeri, Halkali-kapapikule ve Bilecik-Borsa-oSmanli, Karaman-Uluch, Yon. Ulaşmak.

Uraloglu, demiryolu üzerindeki hedeflerinin 28 bin 500 kilometre olduğunu vurguladı, bunun üzerinde çalışmaya devam ettiklerini söyledi.

Uraloglu, Yavuz Sultan Selim Köprüsü Demiryolu için Dünya Bankası’ndan geçecek: “Gebze, Sabiha Gokcen, Yavuz Sultan Selim Köprüsü, İstanbul Havaalanı, oradan Halkali’a’ya yarış çizgisinin yaklaşık 120 kilometresi.” Dedi.

Ankara-ahanbul 4 saat 20 dakika arasındaki yüksek hızlı trenler seyahat edebilir, Bilekik tüneller tüneller 3,5 saate düştüğünde 3.5 saatte düşecek, yüksek hızlı tren projenin çalışmalarına başladı, İstanbul-ankara saatte 350 kilometre saatler arasındaki saat 80 dakikaya kadar gidecek.

Uraolojik, demiryolları yapmanın yanı sıra, demiryollarının üretiminin değerli olduğunu, “lokomotifimizden vagonlarımıza üretiyoruz” olduğunu vurguluyor. Dedi.

Uraologlu’yu anımsatan önceki aylarda belirlenen ulusal elektrik treninin hızında 160 kilometre, “225 kilometre hızlı demiryolu hattımıza gidecek. Gelecek yıl prototipin ilk üretimi başlayacak. 2027, hedefimiz gitmek.

“İstanbul’un metro hattının 1004 kilometresine ihtiyacı var”

Uraloğlu, İstanbul trafiğini yüzeyden çözme olasılığının olmadığını vurguladı ve çözümün demiryolu sisteminin çizgileri üzerinde olduğunu ve İstanbul’un metro çizgisinin 1004 kilometre ihtiyacı olduğunu vurguladı.

Uraloğlu, metro çizgilerinin inşasının, şehirde ulusal ve uluslararası bağlantılar sağlayan hatlar hariç, ilgili belediyelere ait olduğunu açıkladı.

Uraloglu, Ankara Esenboğa Havaalanı Metro Hattı, Etlik Şehir Hastanesi ve Saaklar ve Çubuk, inşaatı dikkate alarak bir incelemeye başladığını bildirdi.

Ankara ve İstanbul arasındaki yeni otoyol

Ankara-Sananbul otoyolu projesi dikkate çekilmelidir, “Projenin çalışmalarına başladık. Burada en uygun yol, coğrafya, Syncan, Nallahan, Beypazari’yi doğrudan Akyazı’ya izin verir”. Dedi.

URAOGLU, YAP Operasyon Transfer (BAD) Modeli, uygulanan projelerin eleştirilerine yanıt veren, bu model projelerle, diğer bölgelerdeki projeler, köprüler, tüneller, yol projeleri, kamu kaynaklarını diğer bölgelere adayabileceklerinin altını çizmiştir.

Bakanlığın bu modelle yaklaşık 70 proje uyguladığını ilan eden Uraloğlu şunları söyledi: “51 milyar dolarlık bir yatırımımız var. Yapıldığı yıldaki değişikliklerin fiyatları yaklaşık 51 milyar dolar olduğunu söyledi.

Uraloglu, yatak modeli, Ankara-Onanbul, dünyanın dört bir yanındaki 3-4 ülkenin şirkete arzuladığını gösteren projeler yapmaya devam edecek.

Garanti ödemeleri üzerine Osmangazi Köprüsü örneğini veren Uraloglu, “Garanti sayısının 1,5 katını aştı. 98 kilometrelik hattın bir baypası.

Araloglu’nun sonunda yaklaşan üçüncü pistte ve kulenin inşasında Esenbooğa Havaalanı, Antalya havaalanının tamamlanmak üzere olduğunu söyledi.

Antalya’da üraoloji, silvikültürün genel yönü ile koordine edilen yangın müdahale uçaklarının etkilenen trafiğini önlemek için, sadece bir hava kampüsünde kullanılacak acil bir durumda çalıştıklarını bildirmiştir.

Google’ın algoritmasının değişikliğine yakın

Uraloğlu, Google’ın algoritmasının değişimini vurgulayın:

“Google, zaman zaman algoritmanın kriterlerinde değişmesine kadar. Bu değişiklikler kimseyi hedeflemiyor ve kimsenin avantajını sağlamıyor”, ancak bu ifadeler tatmin edici değildi. Her ne kadar Google süreci doğrudan bakanlık olarak yetkilendirilmemesine rağmen. Ayrıca bir çalışma yapacağız. “

İlk Derece Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Uraoglu, Yaş sınırını değerlendiren genel sosyal medya anlamında genel olarak İçişleri ve Adalet Bakanlığı, dedi.

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ekipleriyle toplandıklarını ilan ederek Uraloğlu bir yol haritası belirledik. Hazırlıklarımızı metne dökme noktasında yaptık.

5g’de hedef 2026

Uraloğlu, 5G’nin şu anda 34 üretim merkezinde test edildiğini ve özellikle İstanbul Havaalanı’nda 4 yaşlıların Meclis’in bazı noktalarını kapsadığını ve sözlerini aşağıdaki gibi tamamladığını hatırladı:

“5G’deki amacımız bu yılın ilk yarısında teklifi yapmak. 2026’da 5G’ye geçmek istiyoruz. Operatörlere beklentilerinin ne olduğunu, beklentilerimizin ne olduğunu konuştuk, sürece başladık.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu